lördag 21 februari 2009

Jag är en stor älskare av färgena svart och lila. Fick dock en underbart vacker tulpanbukett som var vita och lila av min mamma på alla hjärtans dag. Skulle väl egentligen ha visat upp den tidigare men det har av någon underlig anledning inte blivit av. Men här är den i alla fall. :-)
Dagen till ära vaknades med en bultande skallvärk som höll på att ta musten ur mig. Blev tvungen att lägga mig en stund på förmiddagen och sova bort eländet. Som tur var så fungerade det alldeles utmärkt, så resten av dagen har tillägnats med lite roligare göromål. jag och trollflickorna hade bland annat en liten stund för oss självapå eftermiddagen med nagelmålning i alla dess kulörta färger. Fnissandes bland färg och nagelpolish satt vi där med alla burkarna och valde ut vad vi ville ha. Sådana där typiska tjejgrejer som kan vara skoj att göra, ibland. Som tur var så kom inte huvudvärken tillbaka heller, man blev ju lite orolig ett tag men det gick bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar