söndag 1 februari 2009






Tänkte presentera våra djur, och det här är en av dem. Love heter tjejen och är så snäll att hon är menlös. Till och med 3 åringen kan gå och bära henne fast hon hänger som en trasdocka i famnen. Då jag är uppvuxen med kaniner så vet jag av erfarenhet att det inte är alla som är så här snälla så man tar verkligen till vara på tillfället. :-)



Det här är nästa gäng av djur på gården. Två vildar som busar mest under det vakna dygnet. En saluki hane på 2 år och en whippet grabb på 5 månader. Skulle aldrig kunna bo utan hund i huset och framförallt inte utan en vinthund, den är absolut den mesta lugna och behagliga djurart som man kan ha inomhus . Skulle gärna vilja skaffa en Italiensk vinthund också , så jag har bland annat börjat kolla lite smått på vad jag vill ha samt på lämpliga uppfödare.


3 kommentarer:

  1. Hallå din lilla skrotfia!!! Du har minsann startat en egen blogg utan att hojta till mig. Buse!! Jag satt och kliade mig i huvudet, såg att du prenumererade och funderade vem det kunde vara, gick in här och kikade och så var det DU!! Jo vi har ju lite kaninerfarenheter...Våran kanin är också så där go som du beskriver din. Jag funderar om kaninhonor blir griniga av sig först när de får ungar....Ha en fin söndag. massor med kramar från Linnea-maria

    SvaraRadera
  2. Hallå där,
    så även du har drabbats av blogg-bacillen...
    Jag startade min i juni förra året, men det
    hände inget mer för mig, men nu kan jag ju
    följa din i alla fall....
    Kram från
    Tazzen

    SvaraRadera
  3. Hmmm.... tyker mig se några bekanta djur här :-D

    SvaraRadera