lördag 25 april 2009

Voila´ Äntligen så är mitt mästerverk klart. Jag har dock inte kunnat klara av det utan min make. Det blev en trefackare, dvs ett fack uppe som är till för en kanin av modell större. Den undre bodelen är delad i två fack för de mindre raserna men går att öppna upp så att det blir plats för bara en också. Min ena dotter blev överlycklig över den undre delen och tyckte att vi genast skulle stoppa in en hona, dvs våran Love och en inköpt hane i varsin bo del och öppna upp. Jösses, vilka ideer dessa små fröknar kan ha ibland. Skulle inte förvåna mig om hon skulle göra slag i saken heller om det skulle bli så en dag. ;-) För finurlig är hon, den lilla damen. Nu på måndag så ska vi i alla fall åka och titta på kaninbebisar, så vi får väl se om vi får med oss någon hem. Ska bli spännande, fortsättning följer. :-)

1 kommentar:

  1. Jäklar vad fin buren blev tur att du har en snäll make som hjälper dig!Blir intressant att se vem som flyttar in..../Putte

    SvaraRadera