fredag 28 augusti 2009

Äntligen Fredag!

Skönt med helg efter en veckas kämpande med tidiga mornar och trötta barn. Har varit en kämpig första skolvecka så nu får det bli en lugn helg med lite mys pys och slappmat. Vår sista kaninunge som varit salu fick ett nytt hem idag helt apropå. Känner mig väldigt nöjd med att få ge henne detta hem som hon förtjänat mer än väl. Vet att hon kommer att få det bra samt många andra kaninkompisar att skutta runt med. Har vi tur så kanske vi till och med får se henne på kommande kaninhoppningsträningarna, då deras dotter tränar ihop med min ena lilla trolldam. Skutt som vi behöll själva ska få börja där om några veckor och det ser vi fram emot både lillfröken och jag. Ska bli kul och se hur intresserad han blir av det . Nä nu ska jag surfa vidare en stund innan John Blund kommer. Ha det gott i kvällsmörkret! =)
Bifogar en liten fin teckning som min trollunge gjorde förra året på mamman till kaninbebisarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar