måndag 26 januari 2009

Då sitter jag här vid knapparna igen och försöker att summera hur dagen har varit. Känner mig ganska så tom i huvudet nu, eller rättare sagt tommare än vanligt. Det är alldeles tyst i huset, både småtrollen och de med fyra tassar har gjort sig redo för natten och ligger nerbäddade under varma täcken. Dagen har bara flygit iväg och jag önskar verkligen att den hade haft ett x antal timmar till. Är alltid så skönt när huset har kommit till ro och man kan få den där lilla lilla stunden för sig själv innan det är dags för en själv att avnjuta sänghalmen. :-)



Jag har blivit lite fotointresserad på äldre dagar men är lika urusel från vilken vinkel jag än står med förhållandet till kameran. Hoppas dock på att man så småningom ska kunna lära sig lite mer om hur jag ska bete mig bakom linsen för att få bra foton. Jag passade på att provfota lite extra när jag var ute en stund på eftermiddagen idag, men de blev inte så bra som jag först trodde, så jag sätter ut en testbild som jag fixade till i går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar