tisdag 27 januari 2009



Oj vart tog den här dagen vägen!!! Funderade ut lite vad jag hunnit med och det första som jag kom på mig själv med var att ha syndat lite väl för mycket av gott fika och körde en sväng med crosstrainern, kan tänka mig att det arbetet varken gjorde till eller från med allt det söta som slunkit ner. Fick dock en pushning av att titta på Top Model samtidigt så lite nytta med nöje blev det i alla fall. Tvättat lite som vanligt har jag också hunnit med men fick rensa maskinfiltret pga nån slags pinne. Den stora mannen i huset trodde att det var en metallpinne som tillhört en behå, men herrejösses jag kan ju inte hitta nån som är trasig så det får nog bli ett mysterium tillsvidare. Det kom ett Buzz spel på posten idag som jag och barnen spelade hela eftermiddagen, men det blev kiv om vilka som skulle få börja trots 4 dosor. Till slut efter mycket om och men så kom vi överens och delade upp oss så att alla fick vara med. Vi hann till och med att köra några matcher innan det blev dags för kväller. imorgon så ska vi ta en vända till....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar